Vaste prijsverlaging bij Cipro

Veel kwaliteitsmerken boilies worden duurder. Cipro verlaagt de prijzen juist!  Alweer! Hoe dat kan?  De verkoop in de Benelux stijgt, net als de verdere export. Dat maakt de kostprijs simpelweg lager.  Waar andere merken dan de winst pakken, deelt Cipro het met zijn trouwe klanten!

 

 

 

Denken en doen als visser

Cipro bestaat sinds 1987 en is daarmee het oudste nog bestaande aasmerk van Nederland. Sinds 2014 waait daar een nieuwe wind. Recht uit het hart van de nieuwe eigenaar, een pure liefhebber van de hengelsport. Daarom koop je dit kwaliteitsaas sindsdien rechtstreeks via een webshop en een kleine selecte groep dealers. En voor een nog lagere verkoopprijs dan voorheen.

 

AssortimentGroot-advertentie

 

Hoe ze dat dóen ?…

Met de webshop sloegen ze vanaf 2014 de detailhandel grotendeels over. Dat scheelde in kosten en de verkoopprijs ging dus toen al omlaag. Voor wie nog persoonlijk wil voelen, ruiken en proeven, komt er één geselecteerde Cipro dealer in zijn regio. Een die zelf ook met de producten vist en je dus advies geeft uit pure ervaring.  De afgelopen twee jaar bewees deze aanpak zich. Check op Facebook de tevredenheid maar eens. De afzet groeide in die tijd zó, dat ze de prijs nu opnieuw kunnen verlagen!  Dit succes is natuurlijk grotendeels te danken aan de klanten en die profiteren bij Cipro daarom ook mee.

Cipro blijft in de aaswereld dus het voortouw nemen met verrassingen. Uit betrokkenheid met de vis en de visser. Ontdek (binnenkort) meer verrassingen op www.cipro.nl